მოდი დავწეროთ პოსტი


მოდი დავწეროთ პოსტი.
რაზე?
არ ვიცი, რამეზე, ცოტაა საწერი თემა?
და კიდევ დიდხანს რომ არ გამიგრძელდეს საკუთარ თავთან საუბარი, თემას შემოგთავაზებთ, მე და კომპიუტერი.

გუგლში ამ ფოტოს წავაწყდი და მივხვდი, რომ შემეფერებოდა.
მე და კომპიუტერი არც ისე დიდი ხნის მეგობრები ვართ. (სულ რაღაც 2008 წლის 1 ივლისიდან). ხოლო წელიწადზე ცოტა მეტია, რაც სოციალური მედიით დავინტერესდი. (მანამდე კომპში ჩემი საქმე პასკალი, ც++ და ა.შ. იყო.).
სწორედ 1 წელია, რაც სათვალე +0,5 ვხმარობ.
დაახლოებით ასე გამოვიყურებოდი 1 წლის წინ :დ

ახლა მარიამმა დაახლოებით 1 წლის წინანდელი სურათები გამომიგზავნა და გავოგნდი. ნუთუ 1 წელიწადი ასე ცვლის ხალხს? როგორი ვიყავი ამ ზაფხულს და როგორი გაზრდილი ვარ იმასთან შედარებით. ყოველ წელს ასე ვფიქრობ…
1 წლის წინ თითქმის არ ვიყავი სოციალური მედიით დაინტერესებული. ახლა კი… ახლა მის გარეშე ვეღარ ვძლებ…
ვინდაიდან და რადგანაც, პოსტი მე და კომპიუტერს გვეხება, დავამატებ იმას, რომ მე მის გარეშე ალბათ არ შემიძლია…
გადავწყვიტე ჩავატარო ექსპერიმენტი…
მომავალი კვირიდან(ორშაბათი, 14 თებერვალი, 2011) ვაპირებ 5 დღე არ დავჯდე სახლში კომპთან. არ ვიცი რამდენად გამომივა, მაგრამ ის 1 კვირა სწავლას მინდა დავუთმო.
ალბათ არ გამომივა :დ 16ში ბარსა არსენალია და მეორე დღეს თუ ბარსას მოგება არ ავღნიშნე რაა მამული :დ
რატომ ვთვლი კომპიუტერს მტრად? ალბათ იმიტომ, რომ ის ძალიან დიდ დროს მაკარგინებს, მაგრამ მისი მეშვობით მე ბევრი რამ ვისწავლე.
მე მიყავრს ჩემი კომპიუტერი ❤

2 thoughts on “მოდი დავწეროთ პოსტი

კომენტარის დატოვება

