My First Kiss


ალბათ ეს ფაქტი ყველსთვის განსაკუთრებული და დასამახსოვრებელია. ჩემთვისაც ასეა. თან ძალიან კარგად მახსენდება.

არც კი მინერვიულია და ა.შ. რა მოხდა, ერთი უბრალო კოცნაა, მეტი რა უნდა იყოს მეთქი. 13 წლის ვიყავი. მე-7 კლასის ბოლოს. სწორედ ამ დროს მყავდა პირველი შეყვარებული, რომელიც ჩემ ბიჭებს შორის ყველაზე ნორმალური იყო(ჯერ-ჯერობით :დ). პარასკევი იყო, მე 5 გაკვეთილი მქონდა. თვითონ მე12 კლასში იყო, ამიტომ სულ გადარბენები და ამბები ჰქონდა.

სკოლასთან ახლოს ვიდექით. დღემდე მიკვირს, როგორ არ დამინახა ჩემმა ჭორიკანა კლასელმა :დ არც არაფერი უთქვამს და არც მე მითქვამს არაფერი. უბრალოდ სკოლიდან გამოსვლის წინ მკითხა ბიჭისთვის გიკოცნიაო და მე შემრცხვა და კი მეთქი :დ რა დებილი ვარ :დ

კოცნის დროს რა ვიგრძენი ვერ გეტყვით. ალბათ ის, რაც თქვენ პირველი კოცნისას.

კოცნის შემდეგ ვუთხარი, პირველად ვაკოცე ბიჭს მეთქი და ვიციო :დ

არასოდეს მინანია, რომ დავშორდით. სანდრო ძალიან კარგი ადამიანია, მაგრამ დღეს მასთან ურთიერთობა აღარ მაქვს.

სანდრო, თუ ოდესმე ეს პოსტი წაიკითხე, მინდა გითხრა, რომ ძალიან გამიმართლა იმაში, ჩემი პირველი შეყვარებული რომ შენ იყავი. ერთგვარი “გამოცდილება” იყო ჩემთვის.

მე ძალიან მომეწონა ჩემი პირველი კოცნა ❤

43 thoughts on “My First Kiss

  1. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    მე არ დამბადებია ის კითხვა ვინმე ნაცნობმა დამინახა თუ არა,იმიტომ რომ 100%-იანი ვიცოდი მინიმუმ 25 კაცმა რომ დამინახა :დ (კლასში მოხდა ეს ამბავი მეხუთეში :დ ეჰ.. :დ)

  2. Ibi ამბობს:

    უფ, ძალიან პატარა ყოფილხარ :დ
    პოსტის დაწერა ხომ არ გიფიქრია ამ თემაზე? :დ

  3. Jason Evans ამბობს:

    მნააჰ!! მე ბიწი ვარ წავედი აქედან :დ გოგოები ჭორაობენ :დ ❤ მარა ყველაფერი სკოლაში რატომ ხდება არ მესმის :დ რა იყოთ დამატებითი გაკვეთილები ეროტიკაზე გააქვთ :დ

  4. nick ამბობს:

    : )) რა გითხრა, : ))) სასიამოვნო და თბილი პოსტი იყო. ცუდია რომ ურთიერთობა არ გაქვს : )

  5. აუ როგორ გიყვარდებააათ…. მე 13-ის ვარ. მე-8 კლასში და არასდროს მყვარებია, და არც შემიყვარდება ალბათ-სიყვცარული არაა ჩემი მოწოდება,, რეალისტი ვარ და მაგიტომ ალბათ!! 🙂

  6. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    Secret Diary -ვაბშე რა შუაშია რეალისტობა? :დ ჯერ არც ხარ იმხელა რო გაანალიზო რა და როგორ იქნება,ვინ და როდის შეგიყვარდება ან საერთოდ,შეგიყვარდება თუ არა 🙂

  7. ასეთი ზე-თემის, ასე დაწერა, არ გეპატიება, ანანო.
    მე შენგან ბევრად მეტს მოველოდი, გლწრფელად გეუბნები.
    უფრო მენტი რომანტიზმი.. უფრო მეტი ემოცია.. უფრო მეტი სიყვარული, გრძნობდა, განცდა…
    ზუსტად ვიცი, რაც შეგიძლია.
    უკეთესს ველოდები. **

  8. Ibi ამბობს:

    Secret Diary სადმე დავწერე მიყვარდა ვაიმე ცუდად ვიყავითქო? :დ პროსტა ეს იყო ჩემი პირველი კოცნა მეთქი ^_^
    Mallorie მაც, ანანო მე დამიძახე? :დ ხო კაი არაუშავს :დ
    მეტი არც მიგრძვნია, რომ დამეწერა, არ ყოფილა ეს ისეთი პომპეზური და ზე-რომანტიკული. უბრალოდ კოცნა იყო.
    მაინც მადლობთ ❤

  9. ანანო, შენთანაც ვიყავი შემოსული ამ დროს და უცებ მეგონა, რომ შენ გიწერდი კომენტარს.
    ნუ ჩემიდან გამომდინარე.. ზე-საოცრება და საერთოდ ზეობა იყო ჩემი პირველი კოცნა.. ))

  10. Ibi ამბობს:

    ხო, მაცო, გავს მისამართები ერთმანეთს და :დ
    ხოდა ეგეთი ზეობა არ ყოფილა ჩემი :დ მაგრამ მაინც კარგი იყო :დ

  11. ara ra gamaxsenda ici?me5e klasshi ro temebs gvaweriebdnen “rogor gavatare zafxulis ardadegebi” da bolos am winadadebit ro vamtavrebdit..” me dzalian momewona chemi zafxulis ardadegebi” 😀 😀 gamaxsenda ubralod ar sheimchnio 😀

  12. შენ ოჯახში შესაშვები ხარ მართლააა :დდდდდდდ რას ჩამოვრჩი დროებააას ეუფ :დ მე 16 წლის ვიყავი ეგეთ დებიუტზე :დ და ისეთი მოვდე იმ ტუჩებშიიიი საშვილიშვილოდ ეყოფა :დ

  13. გამოხმაურება: სიყვარული « Till the End…
  14. Luka Floyd ამბობს:

    პ.ს. შენ რაღა გაგათხოვებს ეხა იმ ბიჭს გაყევი ცოლად თორე ვინღა მოგიყვანს შენ 😀 იგლესიასის ბაზარია რა 😀

კომენტარის დატოვება

