მე შენთან მინდა, მოდი

ხუთი
ოთხი
სამი
ორი
ერთი
ნული… დროზე, დროზე ჩაიფიქრეთ!
ხელები მიტყუპებული ნიკაპთან, თვალები დახუჭული და გულში ვამბობ სურვილს. თითქოს მართლა მჯერა, რომ ეს მოხდება. თითქოს მართლა მჯერა, რომ პირველი სურვილი, რომელაც 11.11.11 დღეს 11 საათზე, 11 წუთზე და 11 წამზე ჩავიფიქრებ ახდება…

წამით ყველა მხიარულია, იფიქრებს სურვილს და რაღაცის მოლოდინით აქეთ-იქით იყურება.
სასწრაფოდ დღიურს ვიღებ და ვტოვებ კვალს.

ელე მერხზე წერს..
გვიხარია…
ოღონდ რა, ჩვენთვითონაც არ ვიცით…
“ბავშვებო, 63-ე გვერდზე გადშალეთ..”-ქართულის მასწავლებელი ყველაფერს უცებ გვიყრის წყალში..
ჯერ კიდევ ოცნებაში ვარ. რა იქნება , ერთხელ მაინც ამიხდეს ჩანაფიქრი. ეს სულ ადვილია. მე შენთან მინდა, მოდი…

28 thoughts on “მე შენთან მინდა, მოდი

  1. Di@ ამბობს:

    მაგ დროს მეძინა, მაგრამ პოსტი მქონდა დაგეგმილი და უკვალოდ არ ჩაუვლია. ^_^

  2. Ibi ამბობს:

    Marus ჰო, მართალი ხარ ❤
    სხვანაირო, შეგახსენებ :დ
    დია, ძალიან კარგი ❤
    მადლობა კომენტარებისთვის გოგოებო :*

  3. მე დამავიწყდა ჩაფიქრება :დ არაუშავრს 12.12.12-ზე ჩავიფიქრებ 😀 თუ ახდება კარგი იქნება.

  4. მე მაგ დროს მგონი მეძინა და ნეტა რა სიზმარს ვნახულობდი ის მაინც ვიცოდე. :დ

  5. Ibi ამბობს:

    ფორთოხალო, ერთად აგვიხდება ❤
    1001 აუცილებლად, შეგახსენებ შენც 🙂
    ნინაკა, არაუშავს :დ

  6. Ibi ამბობს:

    არც ჩემთან 🙂 ნუ მაგდენი გამბედაობა რომ მქონდეს აქ კი არ ვიჯდებოდი :დ

  7. Ibi ამბობს:

    :დდ მარტო ლიფით რატო ზიხარ ეხლა ამ სიცივეში :დ რაც ვიპოვე ყველაფერი ჩავიცვი :დ
    მეც მევასები ბრო ^^

კომენტარის დატოვება

