ჩემი ბლოგი 2 წლისაა!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 17,000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 4 Film Festivals

Click here to see the complete report.

1ელ იანვარს ჩემი ბლოგი ორი წლის გახდა. არ ვიცი, ეს ბევრია თუ ცოტა, მაგრამ ის ვიცი, რომ ამ 2 წლის განმავლობაში ძალიან შევიცვალე მე და ჩემთან ერთად ჩემი ბლოგიც გაიზარდა. 14 წლის ვიყავი , ბლოგის გაკეთების იდეა რომ მომივიდა თავში, ახლა კი 1 თვეში უკვე 17ის ვხდები. განსხვავდება 14 წლის და 17 წლის ბავშვის აზრები, მაგრამ მაინც დამრჩა რაღაც ძველი.
მინდა, რომ როგორც მინიმუმ, კიდევ 1–2 წელი გავძლო. ბლოგი უკვე ნარკოტიკია ჩემთვის და facebookის შემდეგ wordpressის გვერდს ვხსნი. მინდა, რომ უფრო ხშირად და უფრო კარგად ვწერო. გრამატიკულ შეცდომებს ცოტას ვუშვებ და წელს მინდა, რომ საერთოდ აღარ დავუშვა. მაინც, ნახევარ წელიწადში უკვე აბიტურიენტი ვიქნები :დ
სტატისტიკის ნახვა ზემოთ მითითებულ ლინკზე დაჭერით შეგიძლიათ. აშკარა პროგრესი მაქვს წინა წლის შემდეგ. დიდი მადლობა ყველას, ვისაც კი ოდესმე 1 კომენტარი მაინც დაუწერია ჩემს ბლოგზე, თქვენ გამოა, რომ ეს ბლოგი კიდევ არსებობს ❤

ბედნიერი ახალი წელი!

13 thoughts on “ჩემი ბლოგი 2 წლისაა!

  1. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    ნინიჩკააა ❤ მიყვარხარ ბრო ❤ და ჰეფი ბერზდეი თუ იუ,ჰეფი ბერზდეი თუ იუ,ჰეფი ბერზდეი დიარ იბის პირადო ბლოგო,ჰეფი ბერზდეი თუ იუ ^^

  2. Ibi ამბობს:

    ყველას მადლობა ^^
    ანანო, შენ, როგორც ყველაზე მეტი კომენტარის ავტორს ბლოგზე, განსაკუთრებული მადლობა ❤

კომენტარის დატოვება

